Leta i den här bloggen

torsdag 6 februari 2014

Äntligen kung!

Dagen började bra och skulle bli bättre.


Först blev jag tvungen att vänta in migrerande getter.


Sen lyckades jag äntligen erövra KOM för utförskörningen från statyerna till Antigua. Jag antar att det mer eller mindre förväntas av en om man som jag håller föreläsningar om utförskörning.



Det finns ett mestadels överlappande segment att erövra. Där ligger jag efter med 1 sekund. Det roliga med det segmentet är att Lisa Nordén är QOM. Vore ju coolt att vara kung och drottning för ett segment tillsammans med Lisa Nordén. Det får bli en attack på söndag kanske. 53/39 hade inte varit fel.

Firade erövringen med lite frukt och ost till efterrätt.


Efter middagen såg det ut så här i bassängen. Ge er grabbar, det är kväll nu.


I lägenhetsdelen finns spinningsal. Kände mig inte ett dugg sugen.


Imorgon blir det mer cykling med danskarna. Ska prata engelska hela dagen.


2 kommentarer:

  1. Riktigt snabbt Mange! Knappa 74 km/h är imponerande!

    SvaraRadera
  2. Med kompakt får man veva på lite grann.

    SvaraRadera