Leta i den här bloggen

tisdag 5 april 2011

Alla överlevde!

Idag körde jag 3 timmar spinning. De två första utgjordes av normala pass, den tredje timmen var lite speciell.

Campushallen körde uttagningar för nya instruktörer och jag var en av fyra aspiranter. Det gick väl sådär kan jag säga. Det enda jag med säkerhet levererade var mjölksyra, vilket Stefan, en av de redan befintliga instruktörerna, fick erfara. Hehe!

Robban, som var där i egenskap av publik, uttalade sina farhågor om att jag kommer att köra alldeles för hårda pass om jag nu skulle bli instruktör. Förmodligen har han rätt. Förmodligen skulle jag skrämma bort alla deltagare. Förmodligen skulle jag bli lite besviken på mig själv om jag inte gjorde det...

Vi får väl se hur det går. Juryn ska överlägga i en till två veckor vilket innebär att beskedet kommer när jag är på Mallis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar